De afgelopen weken hebben ruim 340.000 zzp’ers een aanvraag ingediend voor een inkomensondersteuning en/of bedrijfskrediet vanuit de Tozo-regeling. Veel gemeenten werden er door overspoeld en de grote aantallen vragen om een bijzondere aanpak. Zeker als we het doel van de overheid voor ogen houden om zzp’ers snel financieel te ondersteunen. Als afhandeling te lang gaat duren, kan dat leiden tot politieke onrust.
Herkent u deze situatie?
De grote hoeveelheid aanvragen en de korte afhandelingstermijn zorgen voor grote druk bij gemeenten. Bent u alle zeilen aan het bijzetten om de grote hoeveelheid aanvragen tijdig te verwerken? Loopt u tegen capaciteitsgrenzen? Wij helpen graag om alle aanvragen tijdig en efficiënt af te werken!
Direct inzetbare specialisten
Speciaal voor de Tozo-regeling hebben we een team eigen medewerkers opgeleid. Ze kunnen u snel en vakkundig ondersteunen bij het afhandelen van zowel aanvragen voor inkomensondersteuning als voor bedrijfskrediet.
Aanbod op maat
U kiest zelf de aanpak die het beste past om alle Tozo-aanvragen af te handelen.
- Detachering: Huur tijdelijk professionals in. Zij hebben ervaring met Socrates, Suite of SZW-net en kennen de gemeentelijke systemen voor het raadplegen van documenten.
- Per aanvraag: Betaal alleen voor kwalitatief goedgekeurde aanvragen.
- Per project: Besteed een gedeelte van uw werkvoorraad aanvragen uit tegen een vaste prijs. Het team staat onder regie van een zeer ervaren projectleider. De projectleider monitort dagelijks de kwaliteit en kwantiteit. Zo weet u elke dag precies hoeveel aanvragen we hebben afgehandeld. U kunt het project zorgeloos aan ons overlaten.
Kostenefficiënt en flexibel vanuit huis
U ontzorgen staat voor ons centraal, niet de locatie. Onze professionals hebben alle faciliteiten om vanuit huis te werken. Met de inzet van onze professionals garanderen wij u een kostenefficiënte en flexibele aanpak van de Tozo-regeling.